fbpx

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Helaas komt het echter wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hier melding van te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar info@ledloket.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze contactgegevens:

E-mail: info@ledloket.nl of gebruik het contactformulier hiernaast.

Telefoon: 0541-35 47 92

Adres:
Knik 25A
7591 PX Denekamp
Overijssel Nederland

Social Media:

Facebook Link Instagram Link Youtube Link Twitter Link

Stuur ons direct een bericht


Deze site is beschermt met reCAPTCHA en daarom zijn Google's
Privacy beleid en Terms of Service van toepassing.

Betaalmethoden: Ideal betaalmogelijkheid Creditcard betaalmogelijkheid Creditcard betaalmogelijkheid Creditcard betaalmogelijkheid Paypal betaalmogelijkheid Bancontact betaalmogelijkheid KBC/CBC betaalmogelijkheid Belfius Direct betaalmogelijkheid ING Home'Pay betaalmogelijkheid Klarna Pay later betaalmogelijkheid Bankoverschrijving betaalmogelijkheid
Bezorging: DPD bezorging